broggerads

2010年10月6日星期三

motive 動機

係我學作曲既時候(古典音樂),我遇到2個好老師
我今日會講下我第一個老師,
佢姓張 叫樂聖的....(個名超型,天生就係音樂人..哈哈)
當佢同我上一第堂的時候,立即問我,咩叫音樂?(如似我第一個post咁)
咁我就話:
melody同chord,係個chord度加d手腳,再諗下俾咩樂器
而老師就話:先要諗motive
motive 中文係動機
任何一種音樂元素都可以做motive
一set拍子可以做motive
一種特別既音色又可以做motive
最簡單,melody就更加係公認既motive

決定左咩野係你首歌ge主角,
就係首歌入面發展motive了!

我體會到
雖然呢個係古典音樂既觀念
但係係流行音樂入面,亦有很高既參考價值!

沒有留言:

發佈留言