broggerads

2010年10月3日星期日

調性

有時我地彈琴俾人唱歌,
因為本身係男仔歌,依家俾女仔唱,
多數都會唱得好辛苦,太高或者太低
呢個時候我地就要轉調俾人唱了

咩叫轉調??

首先要了解調性

一條大調ge音階,佢排列方式係:全全半全全全半 (全即係2個半度)
無論你係邊個音開始,都要符合呢條formula,如果係大調
例如由c開始,
排出黎就會係c,d,e,f,g,a,b,c (c-d全,d-e全,e-f半....等等)
如果由d開始?
就會係d e f# g a b c# d (d-e係全,e-f#係全,f#-g係半....等等)

排左出黎之後,第1粒音就叫做do,第2粒叫re...me fa so la ti 總共7音


下一步就係連chord都要轉埋調
如果係C大調入面,我用左C-F-G chord
我依家要轉去D大調,
首先我用番上面ge方法排列,再對照番
本身C chord,係第1粒音,依家我就要轉做D chord
F chord,係第4粒音,轉左D大調,第4粒音係G,所以依家轉做G chord
而最後一粒就變左做A chord (第5粒)

新調ge chord就會係: D-G-A chord

沒有留言:

發佈留言