broggerads

2010年10月7日星期四

彈咩音?真係冇所謂的!

好多時侯,d學生都會問我, 彈咩音先好呢,又問我岩唔岩,有冇錯呀...等等...
我認為我地彈流行歌既時候,唔應該再用呢個觀念
諗法應該係 半作曲半演奏,
只要符合某d條件,就已經係岩
1:唔可以停, 拍子感要強,錯拍子比錯音更大罪!
2:伴奏時,只要彈中chord的成員就可以了,不一定要順住去
3:最底音要搞清, 即係postioning,底音以上ge成員,冇所謂的

搞掂左呢部分,我地就可以去做d美化工作,整複雜個節奏呀,玩新ge chord progression呀,等等...

記住,學好個彈奏方式緊要過學到首歌
學好一首歌,你就只會識彈果首歌,但係學好個方式,你可以應用係無限首歌入面!

DipsyHa

沒有留言:

發佈留言