broggerads

2010年10月4日星期一

彈唱時,鋼琴請不要彈旋律!

有時候,係教會果時,聽弟兄姐妹彈琴俾我地唱
佢地會左手彈chord右手彈melody

其實呢個係一個幾ge方法....

第一:人唱緊果d meldy,同你彈果d melody係一樣,將2樣同功能ge野重覆,我認為係浪費左樂器(係呢個case,樂器係琴左.右手,人聲,3樣)
第二:咁彈唔係容易,要左手彈chord,右手melody,其實都有一定難度,特別係當你第一次彈俾人唱果時(係教會好多時候,連自己都未聽過首歌,就要睇chord彈俾弟兄姐妹唱!....)

咁唔彈melody,可以做咩??
我認為最主要有2樣野好做

一:加厚個chord,左右手齊齊彈chord,遲下有機會,會做俾大家睇
二:人唱緊ge時候,琴唔好做野,當人唔唱果時,例如係d句尾,就好彈d音過下一句
呢個做法同drumset有d似的!

其實我咁諗,當有幾件樂器一齊玩(計埋人聲),我覺得要盡量大家玩唔同ge野,做唔同ge角色
除非能力唔許可,同埋突登想玩音色野la!~

DipsyHa

4 則留言:

  1. 多謝你!!
    你成為我第一個留言的網友!好感動

    回覆刪除
  2. 我Sat返團契間教會係傳統教會,佢地好中意叫我地彈埋Melody...而我主日返ga 教會,即係我母堂,就唔理我地,可以好free 咁彈,搞到我癲左...

    回覆刪除
  3. 我覺得你教得好好@@"
    因為我彈琴好差~我覺得睇完之後學識更多~
    我會一直留意你嫁~~加油!!!!

    回覆刪除